Jak przyciągnąć klientów do salonów? Płacić im za jazdy testowe!

2014-04-24 16:22

Ciekawy sposób na promocję swoich produktów znalazł amerykański Cadillac. Producent postanowił płacić klientom za odbycie jazdy testowej jednym z modeli marki. Jakie warunki trzeba spełnić, aby dostać zapłatę?

Dla zwiększenia zainteresowania klientów, akcja została ograniczona czasowo. Aby być szczęśliwcem mogącym skorzystać z tej promocji, trzeba mieć nie mniej niż 21 lat, posiadać auto z rocznika 2004 lub młodszego (nie może to być jednak auto koncernu General Motors). Na ile Cadillac wycenił czas swoich klientów? Całkiem przyzwoicie - kwota, jaką można dostać za odbycie jazdy testowej to 100 dolarów na karcie upominkowej VISA.

Przeczytaj też: Ulubione auto raperów w nowej odsłonie - taki jest Cadillac Escalade 2014

Co ciekawe, jeśli testujący zdecyduje się na zakup Cadillaca, oprócz 100 dolarów prezentu, otrzyma także 1500 dolarów upustu, a także inne bonusy. Trzeba przyznać, że to bardzo interesująca forma promocji. Ciekawe czy u nas sprawdziłaby się podobna akcja jakiejś z firm.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki