Arrinera Hussarya GT

i

Autor: Arrinera Automotive Polski supersamochód NIE POWSTANIE! Zabrakło pieniędzy…

Dwie Arrinery na targach Poznań Motor Show 2017

2017-03-28 11:32

Arrinera S.A. prężnie pracująca nad drogową wersją swojego supersamochodu, już na początku kwietnia pokaże model Hussarya w takiej właśnie odmianie. Będzie to jednak wciąż pojazd prototypowy bez homologacji dopuszczającej do ruchu.

Polska spółka Arrinera S.A. tworząca pierwszy w historii Polski supersamochód, będzie wystawiać się na targach Motor Show 2017 w Poznaniu. Na stoisku zaparkują dwie odmiany modelu Hussarya. Pierwsza będzie drogową wersją, przygotowywaną aktualnie do badań w celu uzyskania europejskiej homologacji. Drugi egzemplarz jaki pojawi się na targach to model wyścigowy Hussarya GT3.

Drogowa Arrinera Hussarya - główne cechy prototypu:

1. Silniki V8 z serii LT o mocach od 460 do 650 KM.
2. Skrzynia biegów Cima przenosząca moment oborowy 900 Nm.
3. Aktywna aerodynamika składająca się z 5 niezależnie sterowanych przez komputer sekcji aerodynamicznych wraz z wyborem trybu jazdy "Road" lub "Race".
4. Nadwozie z włókna węglowego i kevlaru z widoczną strukturą.
5. Autorski system trzech ekranów odpowiedzialny za wyświetlanie najważniejszych dla kierowcy danych.
6. Autorski, opracowany przez naszych inżynierów Arrinera Body Control Module (A BCM ), jest to centralny systemem zarządzający elektroniką w całym samochodzie.
7. System klimatyzacji zaprojektowany od postaw łącznie z elektroniką i oprogramowaniem, sterowany za pomocą ekranu dotykowego.
8. Mobile Eye - system pozwalający na wykrywanie pieszych, rowerzystów, znaków oraz przeszkód.
9. Unikalny lakier o nazwie "Kalahari sunset" opracowany specjalnie dla wersji drogowej przez firmę PPG.
10. Nowe luksusowe wnętrze, w którym dominuje włókno węglowe, aluminium i skóra.
11. Własnej konstrukcji światła Bi - LED.
12. System monitoringu temperatur w 8 najważniejszych sekcjach samochodu.

Wyścigowa Arrinera Hussarya GT 3 – główne cechy:

1. Silnik V8 z serii LS o mocy ponad 500KM
2. Wyścigowa, sekwencyjna skrzynia biegów Hewland LLS, z możliwości ą zmiany biegów przy kierownicy.
3. Rama przestrzenna wykonana ze stali lotniczej BS4 T51, Homologowana wg norm FIA ze specjalnymi elementami energochłonnymi.
4. Nadwozie oraz elementy aerodynamiki wykonane z kompozytów włókna węglowego oraz Kevlaru , wyścigowy system oświetlenia LED, pneumatyczny system air - jack
5. Efektywna aerodynamika opracowana przy udziale Politechniki Warszawskiej.
6. Dedykowane przednie i tylne zawieszenie wielowahaczowe z amortyzatorami w układzie pushrod, czterofunkcyjna regulacja zawieszenia, amortyzatory oraz sprężyny marki Öhlins.
7. Wnętrze wykonane na zamówienie, zgodne z przepisami FIA, dostosowane do systemów HANS fotel Corbeau z 6 - punktowymi pasami bezpieczeństwa.

Bazowa cena zakupu wersji wyścigowej to 229,000 dolarów amerykańskich (przy odbiorze z fabryki). Po przeliczeniu na złotówki daje to około 900 000 zł.

Bądź na bieżąco z motoryzacją. Polub nas na Facebooku

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają

Materiał Partnerski

Materiał sponsorowany