Toyota Land Cruiser 3.0 D4D

i

Autor: Paweł Kaczor Toyota Land Cruiser 3.0 D4D

Najcenniejsze marki motoryzacyjne świata według Forbes - na szczycie Toyota

2016-05-25 12:11

W rankingu najbardziej wartościowych globalnych marek wg Forbesa, w kategorii motoryzacyjnej liderującą marką jest Toyota. Japońska firma już od kilku jest uznawana za najcenniejszą w branży i stale umacnia swoją pozycję. Według analiz Forbesa wartość marki Toyoty wzrosła w ciągu roku o 11 procent, do wartości 42,1 mld dolarów.

Toyota należy do ścisłej czołówki najcenniejszych globalnych marek, do których należą takie największe firmy technologiczne jak: Appe, Google, Microsoft, Facebook, a także Coca-Cola. Japońska marka awansowała w tym roku z 8. na 6. pozycję, wyprzedzając IBM i McDonalds.

Przeczytaj: Po świecie jeździ już 9 milionów hybryd Toyoty

Toyota buduje swoją markę na rozwijaniu najnowocześniejszych technologii, które systematycznie wprowadza do swojej oferty. Pozostaje największym producentem samochodów na świecie oraz liderem rynku hybryd. W kwietniu łączna liczba sprzedanych hybryd japońskiego producenta przekroczyła 9 milinów. Firma wyprzedza konkurencję pod względem udostępniania najnowocześniejszych technologii szerokim rzeszom klientów, szczególnie w dziedzinie innowacyjnych napędów oraz bezpieczeństwa.

Bądź na bieżąco z motoryzacją. Polub nas na Facebooku

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki