SUPERAUTO Nowości Testy Porady Moto news Auto katalog Galerie Kalkulatory
SuperAuto moto news Opel zmienił swoje logo

Opel zmienił swoje logo

14.06.2017, godz. 14:51
Opel Insignia Grand Sport
Opel Insignia Grand Sport foto: Opel

Błyskawica w okręgu. Ten znak firmowy należący do marki Opel potrafi rozpoznać większość Polaków. Okazuje się, że niemiecka firma przejęta obecnie przez francuski koncern PSA, zmodyfikowała ten logotyp.

Opel pod skrzydłami nowych włodarzy przechodzi szereg zmian. Prezes firmy Karl-Thomas Neumann został zastąpiony przez Michaela Lohschellera, a nowe credo firmy brzmi "Przyszłość należy do wszystkich" (The future is everyone's). Co więcej zdecydowano także o zmianie znaku handlowego. Na szczęście charakterystyczny piorun w okręgu uległ tylko niewielkiej modyfikacji — logo jest białe i pojawia się na czarnym tle.

Przeczytaj: TEST Opel Insignia Grand Sport: bez wad poprzednika

Opel w swoim komunikacie prasowym tak opisuje zmianę: "Założeniami przyjętymi przy modyfikacji logo były przejrzystość i uproszczenie. Od dziś, we wszystkich kanałach komunikacyjnych pojawiać się będzie klarowne i wyraziste dwuwymiarowe logo marki Opel. Oczywiście utrzymane zostaną jego najważniejsze komponenty — okrąg jako odniesienie do koła oraz błyskawica jako symbol czystej energii. Proste, prostolinijne, bezpośrednie — łatwo rozpoznawalne już na pierwszy rzut oka".

Bądź na bieżąco z motoryzacją. Polub nas na Facebooku

autor: Rafał Mądry zobacz inne artykuły tego autora
Więcej w superauto
REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: