Opel pod skrzydłami nowych włodarzy przechodzi szereg zmian. Prezes firmy Karl-Thomas Neumann został zastąpiony przez Michaela Lohschellera, a nowe credo firmy brzmi "Przyszłość należy do wszystkich" (The future is everyone's). Co więcej zdecydowano także o zmianie znaku handlowego. Na szczęście charakterystyczny piorun w okręgu uległ tylko niewielkiej modyfikacji — logo jest białe i pojawia się na czarnym tle.
Przeczytaj: TEST Opel Insignia Grand Sport: bez wad poprzednika
Opel w swoim komunikacie prasowym tak opisuje zmianę: "Założeniami przyjętymi przy modyfikacji logo były przejrzystość i uproszczenie. Od dziś, we wszystkich kanałach komunikacyjnych pojawiać się będzie klarowne i wyraziste dwuwymiarowe logo marki Opel. Oczywiście utrzymane zostaną jego najważniejsze komponenty — okrąg jako odniesienie do koła oraz błyskawica jako symbol czystej energii. Proste, prostolinijne, bezpośrednie — łatwo rozpoznawalne już na pierwszy rzut oka".