SUPERAUTO Nowości Testy Porady Moto news Auto katalog Galerie Kalkulatory
SuperAuto moto news Robert Korzeniowski przesiadł się na Volkswagena Passata Alltracka

Robert Korzeniowski przesiadł się na Volkswagena Passata Alltracka

05.01.2016, godz. 11:41
Robert Korzeniowski przesiadł się na Volkswagena Passata Alltracka
Robert Korzeniowski przesiadł się na Volkswagena Passata Alltracka foto: Volkswagen

Robert Korzeniowski, 4-krotny złoty medalista olimpijski w chodzie, po półrocznej przygodzie ze 190-konnym Passatem Variantem przesiada się do jego podwyższonej wersji. Sportowiec teraz jeździ Passatem Alltrackiem.

Volkswagen Passat Alltrack to podwyższone kombi z napędem na cztery koła 4MOTION oraz powiększonym prześwitem i trybem jazdy Offroad. Dzięki temu samochód jest bardziej uniwersalny i ma wszechstronne zastosowanie. Silnik chroni od spodu wytrzymała osłona, a nadkola i progi zabezpieczają specjalne nakładki z tworzyw sztucznych.

Sprawdź też: Volkswagen Passat Alltrack B8: pełny polski CENNIK

Robert Korzeniowski preferujący aktywne spędzanie wolnego czasu i uprawianie sportów zimowych uważa, że taki samochód to świetne rozwiązanie. – Zimą jeżdżę na nartach, latem biegam w górach lub nad morzem. Zawsze zabieram ze sobą sporo sprzętu sportowego, więc bagażnik o pojemności ponad 600 litrów wpisuje się w moje potrzeby transportowe – mówi utytułowany olimpijczyk.

Do napędu Passata Alltracka może służyć jeden z czterech mocnych i oszczędnych silników – benzynowy TSI o mocy 220 KM lub wysokoprężny TDI oferowany w trzech wariantach mocy (150 KM, 190 KM i 240 KM). Jedynie najsłabsza odmiana silnika TDI współpracuje z 6-biegową przekładnią mechaniczną. Wszystkie pozostałe jednostki napędowe seryjnie są łączone z automatyczną dwusprzęgłową skrzynią DSG o 6 lub 7 przełożeniach.

Cena Volkswagena Passata Alltracka startuje w Polsce od ceny 147 590 zł. Robert Korzeniowski takiego samochodu nie musiał jednak kupować - otrzymał go w użyczenie od Volkswagena w celach promocyjnych.

autor: Rafał Mądry zobacz inne artykuły tego autora
Więcej w superauto
REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: