SUPERAUTO Nowości Testy Porady Moto news Auto katalog Galerie Kalkulatory
SuperAuto moto news Ceny Volvo XC90 nie są przeszkodą. Klienci głównie kupują wersje topowe!

Ceny Volvo XC90 nie są przeszkodą. Klienci głównie kupują wersje topowe!

24.08.2015, godz. 13:41
Volvo XC90
druga generacja Volvo XC90 foto: Volvo

Kolejny raz możemy się przekonać, że druga generacja wyczekiwanego Volvo XC90 jest prawdziwym hitem. Auta tak dobrze się sprzedają, że trzeba na nie sporo się naczekać, a żeby było ciekawiej, aż 76 procent kupujących wybiera najbogatszą wersję wyposażenia Inscription.

Volvo w ostatnich miesiącach notuje wzrosty. Jak informuje szwedzki producent, tylko w lipcu sprzedano na całym świecie przeszło 38 tys. samochodów, co oznacza wzrost o 4,5% w porównaniu do lipca ubiegłego roku. Volvo zyskuje także w Polsce, bo w lipcu sprzedano przeszło 67% więcej samochodów niż w lipcu 2014.

Zobacz też: Volvo XC90 już na polskich drogach - GALERIA

Spory udział w tych wynikach ma nowe Volvo XC90. Auto choć jest najdroższym samochodem w ofercie (w Polsce startuje od 229 900 tys zł), rozchodzi się jak świeże bułeczki. Volvo ogłosiło, że ponad 3/4 wszystkich kupujących ten model, wybiera najwyższą wersję wyposażenia Inscription (cena najtańszego Inscription zaczyna się od 277 700 zł).

Warto wspomnieć, że z danych Volvo wynika, że do sierpnia producent sprzedał 57 tys. egzemplarzy nowej generacji XC90, a plany sprzedażowe na cały rok zakładały 50 tys. aut. Ze względu na duży popyt firma uruchomiła trzecią zmianę w fabryce Torslanda w Szwecji, gdzie wytwarzane jest XC90.

Polub SuperAuto24.pl na Facebooku

autor: Rafał Mądry zobacz inne artykuły tego autora
Więcej w superauto
REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: