Przede wszystkim lekko przestylizowano wygląd auta. Lekko zmienione zostały m.in. światła przednie, grill czy zderzak co pozwoliło nadać świeżości przy zachowaniu ogólnej bryły. Wewnątrz Hondy CR-V postawiono na lepsze materiały wykończeniowe. Pojawił się również duży centralny wyświetlacz dotykowy, który skupia obsługę systemu audio czy nawigacji. Honda chwali się, że do CR-V zaadaptowano nowy aktywny tempomat Active Cruise Control potrafiący na bieżąco analizować sytuację na drodze i dynamicznie reagujący na jej zmianę.
Przeczytaj też: TEST - nowa Honda CR-V z silnikiem 1.6 i-DTEC - pierwsza jazda małym dieslem
A co zmieniło się pod względem mechanicznym? Skupiono się na poprawieniu układu kierowniczego i zawieszenia oraz ogólnym wyciszeniu wnętrza. Jeśli chodzi o napęd to do wyboru są dwie jednostki wysokoprężne i jedna benzynowa. Pośród tych pierwszych mamy nowość: 1.6 i-DTEC o mocy 160 KM i 350 Nm momentu obrotowego. Zastąpił on dużo większy motor 2.2. Drugi diesel ma również pojemność 1.6 l i moc 120 KM. Fanom benzyniaków pozostał 155-konny 2-litrowiec.
Odświeżona Honda CR-V powinna pojawić się w sprzedaży na wiosnę 2015 roku.