Alfa Romeo Giulia QV ma imponujące osiągi. Ta 510-konna limuzyna wykręciła rewelacyjny czas na północnej pętli toru Nurburgring. 7 minut i 39 sekund to czas lepszy m.in. od BMW M4, które przejechało "Zielone Piekło" w 7 min. 52 sekundy. Duża w tym zasługa benzynowego V6 o pojemności 2.9 litra z podwójnym doładowaniem. Pierwsze 100 km/h osiągane jest w 3,9 sekundy, a prędkość maksymalna przekracza 300 km/h.
Zobacz: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio: osiągi rasowego sedana
Jednak to nie najmocniejsza odmiana powinna być hitem sprzedaży. Jako, że Alfa Romeo chce konkurować z takimi markami jak Audi, BMW czy Mercedes, Gulia będzie miała szeroki wybór benzynowych i wysokoprężnych jednostek napędowych, których moc trafiać ma na tylne lub wszystkie koła. Dokładną ofertę mamy poznać w pierwszej połowie 2016 roku. Oficjalna odsłona zostanie przeprowadzona na Salonie Samochodowym w Genewie i wtedy też auto trafo do cennika i sprzedaży.