Fiat i Chrysler przyjmują nowe logo: FCA symbolem koncernu

2014-01-31 12:41

Włoski Fiat, który kupił całość udziałów amerykańskiego Chryslera, aby ostatecznie połączyć się z gigantem zza oceanu przyjął nowe logo. FCA oznaczający skrót Fiat Chrysler Automobiles, od teraz będzie pojawiał się w mediach motoryzacyjnych i biznesowych.

Po okresie współistnienia dwóch logo marek umieszczonych obok siebie, firmy Fiat i Chrysler podjęły decyzję o stworzeniu wspólnego logotypu. Projekt opiera się na trzech literach ułożonych w geometryczną formę inspirowaną najważniejszymi kształtami wykorzystywanymi przy projektowaniu samochodów.

Przeczytaj też: Fiat jedynym właścicielem Chryslera!

W komunikacie prasowym koncern tak objaśnia znaczenie logo: litera F, utworzona z kwadratu, symbolizuje konkretność i solidność; C, które stworzone zostało z okręgu, reprezentuje koło i ruch, symbolizując harmonię i ciągłość; wreszcie A, pochodzące od trójkąta, znamionuje energię i ciągły stan rozwoju.

Użycie skrótu pomaga rozluźnić związki z przeszłością bez odcinania się od korzeni, a jednocześnie odzwierciedla globalny zasięg działalności Grupy. Łatwa do zrozumienia, wymówienia i zapamiętania nazwa, ma pasować do nowoczesnego, międzynarodowego rynku.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają