SUPERAUTO Nowości Testy Porady Moto news Auto katalog Galerie Kalkulatory
SuperAuto nowości superauto nowości Nissan 370Z Nismo po liftingu jedzie do Europy - GALERIA

Nissan 370Z Nismo po liftingu jedzie do Europy - GALERIA

27.08.2014, godz. 12:16
Nissan 370Z Nismo po liftingu
Nissan 370Z Nismo foto: Nissan

Nissan prezentuje europejską odmianę gruntownie zmodernizowanego modelu 370Z NISMO. Marka uatrakcyjnia tym samym gamę wyczynowych pojazdów NISMO dostępnych a Starym Kontynencie, przeznaczonych do jazdy po drogach publicznych.

Podążając śladem flagowego model GT-R w wydaniu NISMO, nowy 370Z oferuje poprawiony wygląd i liczne udoskonalenia stylistyczne i techniczne.

Pod względem wyglądu przedni zderzak został całkowicie przeprojektowany – zastosowano w nim większą atrapę chłodnicy, dodatkowe wloty powietrza przed przednimi nadkolami oraz nowe światła do jazdy dziennej LED. Pozostałe modyfikacje obejmują czarne obwódki przednich reflektorów, stosowaną wyłącznie w modelach NISMO czerwoną listwę u podstawy zderzaka, zaprojektowane na nowo nakładki progów bocznych oraz specjalny znaczek NISMO na obudowie bocznych lusterek. Koła to 19-calowe, czarno-srebrne aluminiowe felgi o nowym wzorze. W tylnej części przeprojektowano zderzak oraz spojler.

Fotele Recaro o obniżonej masie i polepszonej sztywności zapewniają wyższy komfort i lepsze podparcie w czasie jazdy. Maksymalnie skutecznie podtrzymują one ciało kierowcy i pasażera. Dopełnieniem zmian wprowadzonych we wnętrzu 2-osobowego coupe jest wykonana z czerwono-czarnej skóry oraz Alcantary tapicerka siedzeń i podobne obszycie kierownicy.

Sprawdź też: Taki będzie Nissan Note Nismo: więcej charakteru i emocji - ZDJĘCIA

Nowy Nissan 370Z NISMO jest napędzany 344-konnym, 6-cylindrowym silnikiem o pojemności 3.7-litra. Pierwsze 100 km/h samochód osiąga już po 5,2 sekundy. Podwójny układ wydechowy zapewnia z kolei typowo sportowe wrażenia akustyczne. Moc przekazywana jest na koła tylne wyłącznie przez sześciobiegową skrzynią biegów. W ramach zmian wprowadzonych dla roku modelowego 2015, zastosowano liczne modernizacje układu zawieszenia. Komfort jazdy uległ poprawie dzięki zmienionej charakterystyce pracy tylnych sprężyn i amortyzatorów. Grubsza wykładzina wnętrza oraz specjalna wyściółka tylnych nadkoli dodatkowo obniżają poziom odczuwanego w kabinie hałas.

Cena oraz specyfikacja obowiązująca na poszczególnych rynkach Europy na razie jeszcze nie są znane.

autor: Rafał Mądry zobacz inne artykuły tego autora
Więcej w superauto
REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: