SUPERAUTO Nowości Testy Porady Moto news Auto katalog Galerie Kalkulatory
SuperAuto nowości superauto nowości Nowe BMW Serii 7 przyłapane bez maskowania! Tak wygląda nowa generacja limuzyny

Nowe BMW Serii 7 przyłapane bez maskowania! Tak wygląda nowa generacja limuzyny

01.01.2015, godz. 18:27
2015 BMW Serii 7 (G11)
2015 BMW Serii 7 (G11) foto: Autobuzz

Bawarczykom nie udało się utrzymać w tajemnicy wyglądu najnowszej generacji luksusowej limuzyny. BMW Serii 7 (kodowe oznaczenie G11) zostało sfotografowane przed debiutem i trafiło do internetu. Choć stylistycznej rewolucji nie ma, to elegancki pojazd robi wrażenie.

Fani marki BMW dostali prezent na Nowy Rok od serwisu Autobuzz, na którym pokazały się fotografie najnowszej generacji "siódemki". Za to w firmie BMW musiało z tego powodu zawrzeć, bo limuzyna dopiero czeka na swój debiut, a tymczasem auto można już podziwiać w internecie.

Konstrukcja wykorzystująca lekkie materiały i kompozyty, opiera się na nowej innowacyjnej platformie. Mówi się, że dzięki temu pojazd będzie lżejszy od poprzednika o około 200 kg. Zawieszenie wykorzystuje pneumatyczne amortyzatory nowej generacji, przetwarzające informacje o stanie nawierzchni, dostarczane przez system kamer i komputer. Do produkcji trafi poza standardowym nadwoziem również odmiana z przedłużonym rozstawem osi, a plotki głoszą, że pojawi się do tego superluksusowy konkurent dla Mercedesa Klasy S Maybach.

Przeczytaj też: Prawie połowa samochodów marki BMW będzie miała przedni napęd!

Bardzo prawdopodobne jest, że Seria 7 będzie mieć w gamie 4-cylindrowego, 2-litrowego diesla. Pojawi się także 6-cylindowa benzyna, jeszcze większa V8-ka, a topową odmianą zostanie silnik V12 6.6-litra o mocy około 660 KM. Jest duża szansa, że po raz pierwszy 7-ka będzie dostępna w sportowej odmianie M7. Wielbiciele hybryd będą mieli podobno dwie opcje do wyboru z możliwością ładowania zewnętrznego. Za przeniesienie napędu odpowiadać mają nowe 9-biegowe przekładnie automatyczne.

Polub SuperAuto24.pl na Facebooku

autor: Rafał Mądry zobacz inne artykuły tego autora
Więcej w superauto
REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: