SUPERAUTO Nowości Testy Porady Moto news Auto katalog Galerie Kalkulatory
SuperAuto nowości superauto nowości Nowe Porsche 911 GTS – znajdziesz różnice?

Nowe Porsche 911 GTS – znajdziesz różnice?

09.01.2017, godz. 12:02
Porsche 911 GTS 2017
Porsche 911 GTS 2017 foto: Porsche

Facelifting całej gamy modeli 911 dobiega końca. Po długim oczekiwaniu odświeżenia doczekał się wariant GTS, czyli najszybszy z "cywilnej" linii 911-tek.

Nie ma co ukrywać, że zakres faceliftingu nie jest w ogóle zaskoczeniem. GTS nie będzie już napędzany przez wolnossącą jednostkę o pojemności 3.8 litra. Teraz jej miejsce zajmuje mniejszy – bo trzylitrowy – boxer wspomagany przez dwie turbosprężarki. Może i jego pojemność się zmniejszyła, lecz dzięki doładowaniu generuje aż 20 koni więcej niż poprzednik. Teraz Porsche 911 GTS ma 450 koni mechanicznych i 550 niutonometrów momentu obrotowego.

Zobacz też: Robert Kubica zasiądzie za kierownicą Porsche 911!

GTS przekazuje domyślnie moc na tylną oś (tylko coupe i cabrio), opcjonalnie dostępny jest napęd na cztery koła (w wersji targa obowiązkowy). W wersji z automatyczną przekładnią PDK auto przyspieszy do setki w 3,6 sekundy. Puryści mogą wybrać siedmiobiegową skrzynię manualną. Producent wspomina o spalaniu na poziomie 8,3 litra na sto kilometrów.

Z zewnątrz zmodyfikowano reflektory oraz tylne światła. Pas przedni uszlachetniony jest splitterem z linii SportDesign. Auto porusza się na 20-calowych felgach z centralną śrubą mocującą.

W kabinie znajdziemy nowy system multimedialny (w końcu!), a wszystkie 911 GTS są obniżone o 10 milimetrów i mają w standardzie pakiet Sport Chrono składający się z aktywnych mocowań silnika i sportowego wydechu.

Bądź na bieżąco z motoryzacją. Polub nas na Facebooku

autor: Mateusz Lubczański zobacz inne artykuły tego autora
Więcej w superauto
REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: