SUPERAUTO Nowości Testy Porady Moto news Auto katalog Galerie Kalkulatory
SuperAuto nowości superauto nowości Odważny i zaawansowany Hyundai Tucson: polska premiera na Motor Show Poznań 2015

Odważny i zaawansowany Hyundai Tucson: polska premiera na Motor Show Poznań 2015

03.04.2015, godz. 09:35
2015 Hyundai Tucson
2015 Hyundai Tucson foto: Hyundai

Nowy Hyundai Tucson to kolejny model ekspansji produktowej koreańskiej marki w Europie. Samochód ten ma umocnić pozycję firmy w segmencie SUV, która od 2001 roku sprzedała w Europie ponad milion samochodów pozycjonowanych w tej klasie.

Podczas tegorocznej edycji targów Motor Show Poznań, gwiazdą stoiska Hyundaia będzie nowy Tucson. Odważne i sportowe elementy nadwozia podkreślają wyjątkowy design. W wyposażeniu będzie można zamówić pełna światła LED, inteligentnie otwieraną klapę bagażnika, elektroniczny hamulec postojowy, czy Inteligentny System Wspomagający Parkowanie z funkcją parkowania równoległego i prostopadłego. Wybierać będzie można spośród 11 kolorów nadwozia. Produkcja zostanie ulokowana w fabryce w czeskich Nosovicach. Auto oparto o całkiem nową platformę, dzięki czemu powiększyła się przestrzeń wewnątrz. Pojemność bagażnika wynosi 513 litrów.

Zobacz też: TEST Hyundai i20 1.2 MPI: pierwsza jazda przepisem na przebój

Wewnątrz da się odczuć nowoczesność. Zastosowano funkcje zapewniające wygodę użytkowania, które zaprojektowano z myślą o oczekiwaniach europejskich Klientów. Centrum informacyjne to 8-calowy wyświetlacz dotykowy. Jest nowy system nawigacji TomTom Live z siedmioletnią, darmową subskrypcją. Łączność zapewniają wejścia USB i AUX na konsoli środkowej oraz Bluetooth. Wszechstronne, pasywne i aktywne systemy bezpieczeństwa mają wpływać na komfort jazdy i ochronę podróżnych. Materiały mają być wysokiej jakości i miłe w dotyku. Ekskluzywności nadadzą konfiguracje z pełną skórzaną tapicerką.

Pod maską może pracować jeden z pięciu silników: dwóch benzynowych (1.6 GDI 135 KM lub 1.6 T-GDI 176 KM) lub trzech wysokoprężnych (1.7 CRDi 115 KM, 2.0 CRDi 136 KM i 2.0 CRDi 184 KM). Za przeniesienie napędu może odpowiadać 6-biegowa przekładnia manualna lub 6-biegowy automat (tylko z silnikiem 1.6 T-GDI oferowany będzie 7-biegowy automat). Nowe zawieszenie przygotowane na rynek europejski, dopracowano pod względem komfortu i dynamiki jazdy. Układ napędowy to do wyboru 2WD lub 4WD.

Polub SuperAuto24.pl na Facebooku

autor: Rafał Mądry zobacz inne artykuły tego autora
Więcej w superauto
REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: