Polska CENA czwartej generacji Audi RS4 Avant

2017-11-06 14:58

W polskich salonach czterech pierścieni debiutuje nowa generacja Audi RS4 Avant. Na bardzo mocne i szybkie kombi imponujące uniwersalnością w codziennym użytkowaniu, trzeba przygotować minimum 401 300 zł.

Audi RS4 Avant to połączenie olbrzymiej mocy silnika z walorami użytkowymi praktycznego nadwozia kombi. Czwarta generacja tego auta budowana przez Audi Sport GmbH, imponuje osiągami oraz możliwościami jakie daje rozbudowany program indywidualizacji. Cenę podstawową ustaloną na 401 300 zł łatwo podwyższyć dodatkami. Dla przykładu koszt niektórych opcji wynosi m.in.: nagłośnienie Bang & Olufsen - 6370 zł, klimatyzacja 3-strefowa - 3880 zł, Audi virtual cockpit - 2800 zł, system MMI Navigation plus z MMI touch - 14 350 zł, wyświetlacz Head-Up - 5480 zł, cyfrowy odbiór TV - 5870 zł.

Więcej o tym aucie: Czwarte wcielenie ikony RS

Zbudowany od podstaw benzynowy silnik V6 o pojemności 2.9 litra jest wspomagany podwójnym turbodoładowaniem. W przedziale od 1900 do 5000 obr./min. osiąga moment obrotowy rzędu 600 Nm (o 170 Nm więcej niż w modelu poprzedniej generacji). Wysoki moment obrotowy w połączeniu z mocą 450 KM i napędem quattro czyni z tego modelu rodzinną rakietę na kołach. Audi RS4 Avant "setkę" osiąga w 4,1 sekundy (o 0,6 s szybciej niż poprzednik). Ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna wynosi 250 km/h (opcjonalny pakiet dynamiczny RS podnosi szybkość do 280 km/h - cena 8380 zł).

Sportowo zestrojona ośmiostopniowa, automatyczna skrzynia biegów tiptronic ze zoptymalizowanymi czasami przełączania biegów, przenosi siły napędowe do stałego napędu na cztery koła quattro. Na życzenie, Audi dostarcza sportowy mechanizm różnicowy tylnej osi (7550 zł). Pojazd waży 1790 kg, czyli jest o 80 kg lżejszy niż poprzednik. Auto jest zawieszone o 7 mm niżej w stosunku do modelu bazowego A4 ze sportowym zawieszeniem. Opcjonalnie dostępne jest zawieszenie sportowe RS plus z systemem dynamicznej kontroli jazdy Dynamic Ride Control (10 900 zł), ceramiczne hamulce (33 520 zł), sportowy układ wydechowy (6710 zł) czy dynamiczny układ kierowniczy z ustawieniem typowym dla RS (5590 zł).

Bądź na bieżąco z motoryzacją. Polub nas na Facebooku

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki