Nowością w tym pojeździe jest pokaźny otwór bagażowy, niska krawędź załadunku, zwiększona objętość bagażnika i koncepcja foteli 4+1. To wszystko sprawia, że wariant ten oferuje doskonałą kombinację codziennej wygody, użyteczności i sportowych osiągów. Rozciągnięty dach zapewnia więcej miejsca nad głową dla pasażerów tylnej kanapy oraz pozwala zaoferować bagażnik o pojemności 520 litrów (po złożeniu oparć kanapy 1390 litrów).
Zobacz też: Nowe Porsche 911 GT3: na drogę i na tor
Jednostki napędowe Panamera Sport Turismo przejęła z limuzyny. Auto w ofercie pojawi się wersjach 4, 4S, 4S Diesel, 4 E-Hybrid oraz Turbo. W najmocniejszej wersji moc wynosi aż 550 koni. Na razie nie wiadomo nic o hybrydzie Turbo S E-Hybrid, która w limuzynie dostarcza aż 680 koni mechanicznych. W salonach sprzedaży Panamera Sport Turismo pojawi się w październiku tego roku.