SUPERAUTO Nowości Testy Porady Moto news Auto katalog Galerie Kalkulatory
SuperAuto nowości superauto nowości Renault Clio R.S. 200 EDC w stylowej odmianie Monaco GP

Renault Clio R.S. 200 EDC w stylowej odmianie Monaco GP

24.03.2014, godz. 16:09
Renault Clio R.S. 200 EDC MONACO GP
foto: Renault

W hołdzie dla Grand Prix Monako powstała limitowana seria Renault Clio R.S. 200 EDC Monaco GP. Stylowo przyozdobiony sportowy hatchback klasy B pojawi się w sprzedaży na około 20 rynkach świata. Auto będzie można nabyć również w Polsce. Już w kwietniu do sprzedaży trafi na nasz rynek dokładnie 12 sztuk.

Ten samochód może podobać się zwłaszcza kobietom. Ma wrażliwy styl, bogate wyposażenie i wyrafinowany klimat wnętrza. Limitowana seria Monaco GP otrzymała unikalny kolor nadwozia o nazwie Mroźna Biel, w zestawieniu z czarnym dachem. Kolor czarny znajdziemy również na: aerodynamicznej listwie przedniej F1 i dyfuzorze, bocznych listwach ochronnych, klamkach drzwi, aluminiowych felgach w rozmiarze 17-cali lub opcjonalnych 18-tkach, a także obudowach lusterek bocznych. Czarne są także tylny spojler dachowy i listwa umieszczona na klapie bagażnika.

Przeczytaj też: Renault prezentuje nowy silnik 1.6 dCi Twin Turbo

W kabinie dominuje elegancka czerń i szarość. Kolor szary odnajdziemy na kierownicy, na gałce i u podstawy dźwigni zmiany biegów, na obramowaniach głośników i nawiewów bocznych oraz ozdobnych listwach po wewnętrznej stronie drzwi. Pasy bezpieczeństwa również są szare. Skórzana grafitowa tapicerka Riviera jest ozdobiona szarymi przeszyciami. Na bocznych listwach możemy zobaczyć numerowaną tabliczkę z oznakowaniem "Monaco GP". Auto w wyposażeniu seryjnym oferuje: przyciemniane szyby, przednie podgrzewane fotele oraz rozbudowany system multimedialny.

Pod maską nie znajdziemy żadnych zmian. Clio R.S. 200 EDC Monaco GP otrzymało turbodoładowany silnik benzynowy 1.6 Turbo, generujący moc 200 KM. jednostka współpracuje z automatyczną 6-biegową skrzynią EDC z podwójnym sprzęgłem.

autor: Rafał Mądry zobacz inne artykuły tego autora
Więcej w superauto
REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: