Renault Talisman Grandtour: debiut wersji kombi

2015-08-26 18:09

Na początku wakacji miał miejsce światowy debiut francuskiej nowości, jaką jest Renault Talisman zastępuje Lagunę. Teraz pod sam koniec urlopowego sezonu przedstawione zostaje powiększone wydanie tego auta. Wiemy już oficjalnie jak wygląda Renault Talisman Grandtour.

Już jesienią tego roku klienci segmentu D otrzymają nowy produkt. To Renault Talisman, które będzie oferowane jako sedan oraz eleganckie kombi. Sylwetka została okraszona designerskimi elementami, takimi jak rozciągnięty grill, nietypowo układające się lampy, czy LED-ową technologią świetlną. Nadwozie będzie dostępnie w 10 kolorach, z czego aż 9 lakierów to odmiany metalizowane. W nadkolach będą montowane felgi w rozmiarach od 16 do 19 cali. Renault Talisman Grandtour ma te same wymiary co sedan. Mierzy 4,86 m długości, 1,87 m szerokości, 1,46 m wysokości. Rozstaw osi to natomiast 2,81 m. Pojemność bagażnika mierzona do rolety wynosi 572 litry (kufer sedana mieści 608 litrów). Po złożeniu siedzeń pojemność bagażnika w kombi wzrasta do 1700 litrów.

Przeczytaj też: TEST Renault Laguna Coupe GT 2.0 dCi: biały kruk

Producent obiecuje, że komfort i przyjemność jazdy będą najwyższe w klasie. Pomagać ma w tym duża ilość miejsca dla wszystkich pasażerów i bagażu. Przednie siedzenia to najwyższy standard w tej kategorii, o czym świadczyć ma podgrzewanie, wentylowanie, elektryka i pamięć ustawień oraz szeroki zakres regulacji samego fotela i zagłówków. W konsoli centralnej podstawowo pojawi się 4,2-calowy wyświetlacz do obsługi funkcji auta. Domeną lepszych wersji wyposażenia będzie ekran 7-calowy, a system R-Link 2 z ekranem nawet o przekątnej 8,7 cala (montowany pionowo) to już opcjonalny top. Nad zegarami wpasowano wyświetlacz Head-Up, a o jakość dźwięku zadba Surround BOSE.

Renault Talisman dzięki technologii Multi-Sense, która umożliwia wybór trybu jazdy, pozwoli na dostosowanie stylu jazdy do upodobań kierowcy. W konstrukcji wykorzystano system 4 kół skrętnych 4Control z układem Electronic Damper Control (sterowanym zawieszeniem). Pod maską znajdzie się diesel Energy dCi o mocy 110 KM lub dCi 130 KM ze skrzynią manualną lub automatyczną EDC do wyboru. Najmocniejszy dCi 160 KM będzie łączony tylko z automatem EDC. Jednostki benzynowe TCe o mocach 150 KM i 200 KM zostaną spięte wyłącznie z 7-biegową skrzynią zautomatyzowaną EDC. Napęd jest przekazywany tradycyjnie na koła przednie.
.

WIDEO - takie jest Renault Talisman Grandtour

Polub SuperAuto24.pl na Facebooku

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki