SUPERAUTO Nowości Testy Porady Moto news Auto katalog Galerie Kalkulatory
SuperAuto nowości superauto nowości Rodzina Porsche 911 po liftingu: tak wygląda nowa Carrera 4, Targa 4 i Cabriolet

Rodzina Porsche 911 po liftingu: tak wygląda nowa Carrera 4, Targa 4 i Cabriolet

07.10.2015, godz. 10:20
Porsche 911 Carrera 4S, Porsche 911 Targa 4S
Porsche 911 Targa 4S lifting 2016, Porsche 911 Carrera 4S lifting 2016 foto: Porsche

Niemiecka marka z Zuffenhausen odmładza kolejne wersje Porsche 911. Tym razem firma przedstawia zmiany dokonane na modelach Carrera 4, Targa 4 oraz Carrera 4 Cabriolet.

Odświeżone Porsche 911 w odmianach coupe, kabriolet oraz targa, otrzymało nieco przeprojektowany design. Zmienił się przedni zderzak i charakterystyczne owalne światła główne, które dostały 4-punktowe LED-y do jazdy dziennej. Rozpoznawalny tył 911-tki dostał przeprojektowany kształt kloszy świateł i prostokątny otwór z pionowymi żaluzjami na pokrywie silnika, a zderzak otrzymał dodatkowe otwory wentylacyjne dla lepszego chłodzenia silnika. Najbardziej widoczna zmiana z tyłu to centralnie ulokowane podwójne końcówki układu wydechowego, a typowym uzupełnieniem liftingowym są odświeżone wzory obręczy kół.

Zobacz też: Porsche 911 Carrera z lepszą wydajnością i osiągami

We wnętrzu pojawiła się nowa kierownica i dopracowana obsługa pojazdu, z większym 7-calowym ekranem. Multimedia oparto o nowy Porsche Communication Management System. Nawigacja jest zintegrowana z Google Earth i Google Street View, co pozwala informować kierowcę o wszelkich drogowych aktualnościach. W podłokietniku zainstalowano stację do ładowania smartfona. Doszedł też tempomat adaptacyjny i ogranicznik prędkości oraz mechanizm aktywnego zawieszenia. W opcji można zamówić asystenta zmiany pasa ruchu, system pokolizyjny, czy układ skręcania tylnej osi.

Za napęd w modelach 911 Carrera 4, Targa 4 oraz Carrera 4 Cabriolet, odpowiada podwójnie turbodoładowany boxer o pojemności 3-litrów. Moc w standardzie wynosi 370 KM i 450 Nm. Wzmocnione warianty S dostarczają 420 KM i 500 Nm. Modele ze zautomatyzowaną przekładnią biegową PDK i pakietem Sport Chrono, rozpędzają się od 0 do 100 km/h w 4,1 sekundy. Odmiany z dopiskiem S "setkę" osiągają w 3,8 sekundy. Prędkość maksymalna to w zależności od wersji rozpiętość od 287 km/h do 305 km/h.

Źródło: Porsche
autor: Rafał Mądry zobacz inne artykuły tego autora
Więcej w superauto
REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: