Skoda Octavia 1.0 TSI – nowy silnik w bestsellerze – PEŁNY CENNIK

2016-06-16 4:28

Czeski producent samochodów ogłosił wzbogacenie oferty modelu Skoda Octavia. Teraz do najpopularniejszego auta w Polsce można zamówić trzycylindrowy silnik 1.0 TSI o mocy 115 KM. Dodatkowo lista opcji powiększyła się o zawieszenie z możliwością regulacji tłumienia.

Najnowsza konstrukcja 1.0 TSI wypełnia lukę pomiędzy podstawowym 1.2 TSI o mocy 85 KM, a 1.4 TSI o mocy 150 KM. Inne auta koncernu VAG na niektórych rynkach są już dostępne z tym silnikiem. W Niemczech można kupić Golfa lub Audi A3 z motorem 1.0 TSI. Silnik ten osiąga 115 KM przy 5500 obr./min i 200 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w przedziale 2000-3500 obr./min. Według danych producenta, jednostka cechuje się niższym zużyciem paliwa w porównaniu do silniki 1.2 TSI 110 KM, który zastępuje.

Przeczytaj też: TEST Skoda Octavia Combi RS230 2.0 TSI

Dla klientów, którzy preferują automatyczne skrzynie biegów, Skoda zapewnia możliwość zamówienia Octavii 1.0 TSI ze skrzynią DSG. Za ten dodatek należy wyłożyć dodatkowe 7 tysięcy złotych. Skrzynia ma siedem przełożeń, a błyskawiczne zmiany biegów pozwalają na przyspieszanie od 0 do 100 km/h w 10 sekund, a prędkość maksymalna to 200 km/h.

.
Nowość w Octavii – adaptacyjne zawieszenie

Wraz z debiutem nowej jednostki napędowej dla modelu Octavia, rozbudowano tez listę opcjonalnego wyposażenia dodając do niej możliwość zamówienia tego auta z adaptacyjnym zawieszeniem znanym do tej pory z większych i droższych modeli Audi i VW. Rozwiązanie to będzie dostępne dla aut z silnikami: 1,4 TSI (150 KM), 1,8 TSI (180 KM), 2,0 TSI (220 i 230 KM) oraz w dwulitrowych TDI w oby wariantach mocy 150 i 184 KM.

Wejdź: TEST Skoda Octavia Scout 2.0 TDI: harcerskie punkty sprawności

System kontrolujący adaptacyjne zawieszenie jest sterowany za pomocą centralnego wyświetlacza zamontowanego na desce rozdzielczej. Do wyboru są trzy tryby: Normal, Comfort i Sport. W każdym trybie zmienia się charakterystyka pracy układu kierowniczego i twardość zawieszenia.

Skoda Octavia z silnikiem 1.0 TSI w podstawowej wersji i nadwoziem liftback kosztuje 69 740 zł. Za kombi należy dopłacić 4 tysiące złotych, a dla zawieszenie adaptacyjne dla wybranych modeli kosztuje 4050 zł.

.
Skoda Octavia liftback CENNIK
.


ACTIVE AMBITION JOY STYLE
1.2 TSI/63 kW (85 KM) 63 960 zł 69 120 zł 73 170 zł -
1.0 TSI/85kW (115KM) 69 740 zł 74 890 zł 78 940 zł 78 770 zł
1.0 TSI/85kW (115KM) DSG
77 749 zł 82 890 zł 86 940 zł 86 770 zł
1.4 TSI/110kW (150KM) 74 470 zł 79 670 zł 83 720 zł 83 540 zł
1.4 TSI/110kW (150KM) DSG
- 87 620 zł 91 670 zł 91 490 zł
1.4 TSI/81 kW (110KM) G-TEC CNG
81 310 zł 84 600 zł - 88 440 zł
1.4 TSI/81 kW (110KM) G-TEC CNG DSG
88 870 zł 92 120 zł - 95 990 zł
1.8 TSI/132 kW (180 KM) - 85 510 zł 89 560 zł 89 390 zł
1.8 TSI/132 kW (180 KM) DSG
- 93 520 zł 97 570 zł 97 390 zł
1.8 TSI/132 kW (180 KM) 4x4 DSG
- 102 160 zł 106 210 zł 106 040 zł
1.6 TDI/66 kW (90 KM) 76 260 zł 81 410 zł 85 460 zł -
1.6 TDI/81 kW (110 KM) 80 170 zł 85 320 zł 89 370 zł 89 140 zł
1.6 TDI/81 kW (110 KM) DSG
- 92 960 zł 97 010 zł 96 840 zł
1.6 TDI/81 kW (110 KM) 4x4
- - - 97 840 zł
2.0 TDI/110 kW (150 KM) - 92 420 zł 96 470 zł 96 290 zł
2.0 TDI/110 kW (150 KM) DSG
- 100 070 zł 104 120 zł 103 940 zł
2.0 TDI/110 kW (150 KM) 4x4
- 101 070 zł 105 120 zł 104 940 zł
2.0 TDI/110 kW (150 KM) 4x4 DSG
- 109 870 zł 113 920 zł 113 940 zł

Bądź na bieżąco z motoryzacją. Polub nas na Facebooku

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają