SUPERAUTO Nowości Testy Porady Moto news Auto katalog Galerie Kalkulatory
SuperAuto nowości superauto nowości Subaru BRZ po liftingu na rok 2017 z poprawioną mechaniką

Subaru BRZ po liftingu na rok 2017 z poprawioną mechaniką

27.05.2016, godz. 13:29
Subaru BRZ lifting 2017
Subaru BRZ lifting 2017 foto: Subaru

Subaru prezentuje odświeżone wydanie swojego sportowego modelu BRZ. Tylnonapędowy bliźniak Toyoty GT86, charakteryzujący się kilkoma innymi detalami na nadwoziu, został delikatnie przemodelowany, zyskał niewielki zastrzyk mocy i poprawione podwozie.

Subaru BRZ cechuje się nisko położonym środkiem ciężkości, tylnym napędem i świetnym sposobem prowadzenia. Auto zaskakuje bardzo dobrą przyczepnością i zwinnością w pokonywaniu zakrętów. Wersja po modernizacji dostała nowe światła LED z przodu i z tyłu oraz przeprojektowane zderzaki. Nowy jest też wzór kół ze stopu metali lekkich.

Wnętrze ma nowe elementy wykończenia i nowe obicia tapicerskie. Sportowa kierownica otrzymała przyciski funkcyjne, służące do komunikacji z systemem multimedialnym. Nowość to też 4,2-calowy ekranik umieszczony w prawym rogu tablicy wskaźników. Pokazywane są na nim ważne dane dotyczące jazdy, da się ustawić wskaźnik przeciążenia lub stoper liczący czas okrążenia.

Zobacz też: TEST Toyota GT86 2.0 Boxer: w małym ciele wielki duch

Klienci poszukujący sportowych właściwości jezdnych, będą teraz jeszcze bardziej zadowoleni z nowego BRZ. Mechaniczne korekty zaowocowały lekką poprawą osiągów. Umieszczony z przodu 2-litrowy benzynowy bokser dostał zastrzyk 5 KM i 7 Nm, co w efekcie daje moc 205 KM i 212 Nm. Tylna oś jest wyposażona standardowo w samoblokujący mechanizm różnicowy Torsen, mający wpływ na radość czerpaną z jazdy tylnonapędowym autem. W układzie zawieszenia poprawiono kilka elementów, dzięki czemu auto jeszcze lepiej znosi dynamiczne próby. Nowe są sprężyny, amortyzatory i stabilizatory, doszły też usztywniające karoserię rozpórki.

Subaru dodatkowo oferuje dedykowany do auta Performance Pack. Pakiet ten zawiera amortyzatory sportowe Sachs oraz firmowany przez Brembo wydajniejszy układ hamulcowy. W pakiecie tym w nadkola trafiają inne 17-calowe obręcze o szerokości 7,5" (seryjne obręcze mają szerokość 7").

autor: www.kgorski.pl zobacz inne artykuły tego autora
Więcej w superauto
REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: