Toyota Prius + po faceliftingu

i

Autor: Toyota Toyota Prius + po faceliftingu

Toyota Prius+ teraz szybsza i lepiej wyciszona

2016-05-18 17:36

Toyota Prius+ to hybrydowy minivan gotowy zabrać na pokład siedmioro pasażerów. Przedstawiciele firmy poinformowali o odświeżeniu oferty auta. Nowe modele trafią do salonów sprzedaży jeszcze w tym roku. Auto ma być szybsze, bardziej wyciszone i lepiej wyposażone. Prezentujemy listę zmian zastosowanych w odświeżonym modelu.

Nowy Prius+ przeszedł pewne modyfikacje układu napędowego, które polegały m.in. na obniżeniu obrotów silnika spalinowego przy zachowaniu dynamiki na tym samym poziomie jak w przypadku dotychczas sprzedawanego modelu. Oprócz tego, nowy Prius+ ma lepiej reagować na polecenia wydawane pedałem przyspieszenia, a także bardziej płynnie przyspieszać.

Zobacz też: Przejechał Toyotą 1,6 mln km! Toyota dała mu nowe auto

Auto po liftingu ma też oferować lepszy komfort akustyczny, dzięki temu, ze w kabinie zastosowano dodatkowe materiały tłumiące. Trafiły one do szkieletów i obramowań drzwi, tablicy przyrządów i platformy samochodu. Dodano również wyciszenie tunelu.

Nowa wersja systemu multimedialnego Toyota Touch 2 zadba o wypełnienie wnętrza auta dobrej jakości muzyką. Pakiet Toyota Touch 2 with Go wzbogacono o trzyletni abonament na aktualizacje i połączenia (z możliwością wydłużenia o kolejne dwa lata). Gwarantuje to możliwość dokładnego planowania tras oraz wsparcie szerokiej gamy aplikacji zapewniających aktualne informacje o natężeniu ruchu, dostępności parkingów, pogodzie i cenach paliw. System Toyoty umożliwia korzystanie z licznych zasobów sieciowych, takich jak Google Search, Google Streetview, Aupeo!, Aha i Twitter.

Zobacz również: Toyota Prius rozbita na 5 gwiazdek - WIDEO

Kolejną nowością, którą chwali się Toyota jest to, że do 7 kolorów nadwozia dołączył nowy lakier Black Blue.

Prius+ jest jednym z ośmiu dostępnych w Europie modeli Toyoty z napędem hybrydowym lub plug-in hybrid. Auto jest napędzane silnikiem elektrycznym, który współpracuje z tradycyjnym czterocylindrowym silnikiem benzynowym VVT-I o pojemności 1.8 litra, który pracuje w cyklu Atkinsona.

Bądź na bieżąco z motoryzacją. Polub nas na Facebooku

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki