Volvo liderem segmentu premium w Polsce

2011-10-13 8:01

Podczas, gdy cały polski rynek motoryzacyjny kurczy się i sprzedaż w 2011 roku zmalała o 6 proc. w stosunku do ubiegłego roku, paradoksalnie rynek aut segmentu premium, ma się w Polsce dobrze. Liderem sprzedaży aut luksusowych w Polsce jest Volvo. Szwedzki producent sprzedał w naszym kraju w 2011 roku 3849 aut. Główną lokomotywą sprzedaży Volvo w Polsce jest model XC60, wspomagany przez limuzynę S60 i jej wersję kombi V60.

Volvo w Polsce kolejny kwartał prowadzi jeśli chodzi o liczbę sprzedanych aut w segmencie premium. To już kolejny raz, bowiem w 2010 roku także to szwedzki producent osiągnął najlepszy wynik sprzedaży w segmencie aut luksusowych. Szwedzki producent sprzedał w 2011 roku w Polsce 3849 aut. Główną lokomotywą sprzedaży Volvo w Polsce jest model XC60, wspomagany przez limuzynę S60 i jej wersję kombi V60.

Przeczytaj koniecznie: Kupujemy używanego vana za ok. 35 tys. zł

W sytuacji, gdy cały rynek motoryzacyjny maleje o 6 proc, segment premium rośnie nieco ponad 3 proc. Szwedzki producent aut Volvo uplasował się na pierwszym miejscu wśród samochodów premium i uzyskał prawie 2 proc. udział w całym rynku motoryzacyjnym w Polsce. Sukcesy w naszym kraju marka zawdzięcza udanym premierom zeszłego roku, modelom Volvo S60/V60 oraz niesłabnącemu zainteresowaniu SUV-em XC60.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki