SUPERAUTO Nowości Testy Porady Moto news Auto katalog Galerie Kalkulatory
SuperAuto testy Wszystkie samochody, które przetestowaliśmy dla Was w 2016 roku - LISTA AUT

Wszystkie samochody, które przetestowaliśmy dla Was w 2016 roku - LISTA AUT

31.12.2016, godz. 02:30
Testy samochodów w 2016 roku
foto: SuperAuto24.pl

Od małych miejskich samochodów, przez średniej wielkości kompakty, po eleganckie auta klasy wyższej. W ciągu 2016 roku przetestowaliśmy imponującą liczbę 149 nowych aut, zrealizowaliśmy ponad 20 autorskich porównań, uczestniczyliśmy w wielu światowych premierach. Za kierownicami różnych pojazdów wykręciliśmy dziesiątki tysięcy kilometrów, a w momentach fotografowania wypstrykaliśmy niezliczoną ilość klatek.

Choć w 2016 roku jeździliśmy głównie po asfalcie, to nie zabrakło podboju szutrowych duktów za kierownicą SUV-ów, ratowania się z błotnistych pułapek w terenówkach, czy ujarzmiania sportowych modeli na wyścigowych torach. Coraz częściej sprawdzamy zyskujące mocno na popularności crossovery, ale nie brakuje też na naszym parkingu odważnych sprzętów z zaskakującymi napędami. W końcu samochody hybrydowe i elektryczne ze śmiałością zaglądają do codzienności, nie będąc już tylko jeżdżącymi ciekawostkami.

GŁOSUJ - Premiera którego auta była najważniejsza w 2016 roku?

W redakcji SuperAuto24.pl zamykamy 2016 rok liczbą 149 przetestowanych aut należących do 32 różnych marek (do ich publikacji odsyłamy poniżej). Przez 12 miesięcy poza regularnie wydawanymi opiniami na temat pojedynczych samochodów udało się dodatkowo zrealizować 24 materiały porównawcze. Stale wyszukujemy nowe miejsca do sesji zdjęciowych, idziemy tropem różnych inspiracji, eksperymentujemy z materiałami wideo, liczymy się z Waszymi uwagami i opiniami.

Dziękujemy za komentarze i wysyłane wiadomości. To dzięki Wam stale zwiększa się nasz zasięg i rośnie ilość internautów poszukujących rzeczowych, rozbudowanych i atrakcyjnych wizualnie treści. To Wy - czytelnicy - jesteście naszym paliwem do dalszego działania. Mimo stale goniącego nas czasu i częstej pracy na przysłowiowych wariackich papierach, zawsze z pasją, uśmiechem i błyskiem w oku realizujemy jasno postawione cele. W 2017 r. nie zamierzamy zwalniać tempa, a nawet podniesiemy poprzeczkę o stopień wyżej i jeszcze bardziej podkręcimy redakcyjne obroty. Odwiedzajcie SuperAuto24.pl i wypatrujcie nowych testów.

.
Wszystkie testy SuperAuto24.pl 2016 roku:

Testy podajemy w kolejności alfabetycznej
.

Abarth 595 Competizione 1.4 T-Jet: pigułka szczęścia
Audi A3 Limousine 2.0 TDI S Tronic S-Line po liftingu: kosztowna perfekcja
Audi A3 Sportback po liftingu: kompakt ze wszystkim co najlepsze
Audi A3 Sportback 1.4 TFSI vs. Volvo V40 T4: szwedzki metal czy niemieckie techno?
Audi A4 B9 Limousine 2.0 TDI: to nie lifting, to rewolucja
Audi A4 Avant. Zobacz porównanie dwóch generacji B8 i B9
Audi A4 allroad quattro generacji B9: więcej niż kombi
Audi A5 Coupe drugiej generacji: o krok przed konkurencją
Audi R8 V10 Plus 5.2 FSI quattro S tronic: drogowy myśliwiec
Audi RS6 performance 4.0 V8 TFSI quattro: kombi z idealnego świata
Audi RS7 Sportback performance 4.0 TFSI quattro: jak naładowana strzelba
Audi S8 plus 4.0 V8 TFSI quattro: niemiecka duma
Audi Q2 1.4 TFSI COD: motoryzacyjny kogel-mogel
Audi SQ5 plus 3.0 V6 TDI quattro: niepozornie szybkie
Audi Q7 3.0 TFSI V6 quattro: tak zmieniło się Q7 w porównaniu z I generacją
BMW i3 z baterią 94 Ah: cudak na kilowatogodziny
BMW 118i A/T vs. Infiniti Q30 1.6t Premium Tech Gallery White: debiutant kontra stary wyjadacz
BMW serii 3 Touring xDrive kontra Audi A4 Avant B9 quattro kontra: cenione premium
BMW X4 35d xDrive: wielowątkowy miks
Citroen C4 Picasso 1.2 PureTech EAT6 Shine: odświeżony przyjaciel rodziny
DS 4 Crossback 1.2 PureTech BeChic: próba wejścia do elity
Fiat 500 0.9 TwinAir 105 KM LOUNGE: 60-letni młodzik
Fiat Tipo 1.6 Multijet 16V LOUNGE: powrót do korzeni
Ford Edge 2.0 TDCi Twin-Turbo AWD Titanium: SUV jak z szablonu
Ford Edge 2.0 TDCi Twin-turbo 210 KM Sport : całkiem nowy SUV w Europie
Ford Fiesta ST200: więcej zwinności i temperamentu
Ford Fiesta ST200 vs. Renault Clio R.S. Trophy 220 EDC: na co dzień i na tor!
Ford Focus RS 2.3 EcoBoost: tak zmienił się rasowy majstersztyk
Nowy Ford Focus RS 2.3 EcoBoost 350 KM 4x4: drogowy chuligan
Ford Grand C-MAX 2.0 TDCI Titanium: praktyczności nigdy zbyt wiele
Nowy Ford Ranger: pierwsza jazda poprawionym hitem wśród pick-upów
Ford Ranger 2.2D Wildtrak vs. Nissan NP300 Navara 2.3D AT Tekna vs. Volkswagen Amarok V6 3.0 TDI Aventura
Ford S-MAX 2.0 TDCi 180 KM PowerShift Titanium: minivan inny niż wszystkie
Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi 210 KM Twin-turbo PowerShift: luksus wg. Forda
Spotkanie z amerykańską legendą: Ford Mustang Convertible 1968 & Ford Mustang Convertible 2015
Honda Civic Type R 2.0 i-VTEC Turbo: agresywny dzikus na wolności
Honda HR-V 1.6 I-DTEC 120 KM 6MT Executive: mały gigant

Honda HR-V 1.5 i-VTEC Executive vs. Peugeot 2008 1.2 PureTech Allure: starcie crossoverów
Honda Jazz 1.3 i-VTEC Elegance: pełna zalet
Hyundai Elantra 1.6 CRDi Premium: konkurencja nie może spać spokojnie
Hyundai Elantra 1.6 CRDi Style: nowy gracz wśród kompaktowych sedanów
Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi: mieszczuch w terenowym wdzianku
Hyundai i40 Wagon 1.7 CRDI 7DCT Premium: definicja wygodnego kombi
Hyundai Ioniq Electric i Hybrid: ekonatarcie z Korei
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 185 KM AWD Tour de Pologne: nowość w krainie SUV-ów

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4x4 vs. Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion: dwa różne charaktery
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi AWD Platinum vs. issan X-Trail 1.6 dCi AWD Tekna: starcie dużych SUV-ów
Infiniti Q30 - żywiołowy kompakt testowany na Torze Jastrząb
Infiniti Q30 Sport 2.0 Turbo 7DCT AWD: design i technika drogą do sukcesu
Infiniti Q30 1.6t Premium Tech Gallery White vs. BMW 118i A/T: debiutant kontra stary wyjadacz
Infiniti Q70h Premium Tech & Lexus RC 300h F Sport: dwa sposoby na hybrydę
Infiniti QX30 2.2d DCT AWD Premium Tech: diabeł tkwi w szczegółach
Jaguar F-Pace: pierwsza jazda rasowym kocurem w wydaniu crossover
Jeep Cherokee Trailhawk V6 3.2 AT9: łapczywy traper
Jeep Grand Cherokee 3.0 V6 CRD 4x4 75th Anniversary: na 75-lecie marki
Jeep Renegade 2.0 MultiJet 170 KM 9AT 4x4 Trailhawk: charakterny liliput
Kia Cee'd 1.0 T-GDi 5D GT Line: piątkowa uczennica
Kia Optima 1.7 CRDI 7DCT XL: wcale nie egzotyczna
Kia Sportage 1.7 CRDI 6MT 2WD L: wysoki współczynnik atrakcyjności
Land Rover Defender Heritage Final Edition 2016: pożegnalna edycja legendy
Land Rover Discovery Sport 2.0 TD4 180 KM HSE: SUV według angielskiego przepisu
Lexus GS F 5.0 V8: wymierający gatunek
Lexus RC 200t F Sport: wcale nie taki sportowy
Lexus RX200t Prestige: duży SUV z małym silnikiem
Lexus RC 300h F Sport & Infiniti Q70h Premium Tech: dwa sposoby na hybrydę
Lexus RC F 5.0 V8 477 KM Prestige: spektakl wrażeń
Mazda CX-3 2.0 150 KM AWD A/T SkyPASSION: wzór modnego crossovera
Mercedes-Benz Klasy E: pierwsza jazda hipersedanem
Mercedes-Benz E220d 9G-Tronic: barokowy komputer na kołach
Mercedes-Benz C250 Coupe AMG Line 7G-Tronic: auto do robienia wrażenia
Mercedes-Benz GLE Coupe 450 AMG 9G-Tronic 4Matic: szpanerska gwiazda

Mercedes-Benz GLE Coupe 450 AMG 9G-Tronic 4Matic: szpanerska gwiazda
MINI Clubman Cooper S A/T: jedyna taka 6-drzwiówka
MINI Cooper S Cabrio: zaczepny charakterek
Mitsubishi Outlander 2.2 DID 6AT 4WD Intense Plus: lepiej późno, niż wcale
Mitsubishi Pajero 3.2 DID Instyle: męska terenówka
Nissan GT-R 3.8 V6 R35 Prestige: japoński pogromca niemieckich legend
Nissan Juke NISMO RS 1.6 DIG-T 2WD: crossover po zastrzyku adrenaliny
Nissan NP300 Navara 2.3D AT Tekna vs. Volkswagen Amarok V6 3.0 TDI Aventura vs. Ford Ranger 2.2D Wildtrak
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T: kompakt ze sportem w tle
Nissan X-Trail 1.6 dCi AWD Tekna vs. Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi AWD Platinum: starcie dużych SUV-ów
Nissan X-Trail 2.0 dCi 177 KM - TEST nowej broni pod maską

Opel Astra 1.6 Turbo 200 KM Elite: pozornie zwyczajny kompakt
Opel Astra 1.6 CDTi Elite vs. Renault Megane 1.2 TCe Bose: kompaktowy pojedynek gorących nowości
Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTi BiTurbo Elite: nowa jakość kompaktowego kombi
Opel Mokka X: pierwszy TEST crossovera po modernizacji
Opel Zafira 1.6 Ecotec DIT: TEST podróżnego salonu
Peugeot 208 1.2 PureTech Style vs. Renault Clio 1.2 TCe Intens GT Line: segment B po francusku
Peugeot 2008 1.2 PureTech Allure vs. Honda HR-V 1.5 i-VTEC Executive: starcie crossoverów
Peugeot 308 1.2 Pure Tech 110 KM Active: La réduction des effectifs
Peugeot 308 SW Active 1.6 BlueHDI: rozsądna opcja w klasie kombi
Peugeot 3008 2.0 BlueHDI 150 drugiej generacji: śmiały i dumny
Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi vs. Volkswagen Caddy Trendline 2.0 TDI: dwa bogate kombivany
Range Rover Evoque FL HSE TD4 4WD: wyspiarski szyk
Renault Clio 1.2 TCe Intens GT Line vs. Peugeot 208 1.2 PureTech Style: segment B po francusku
Renault Clio R.S. Trophy 220 EDC vs. Ford Fiesta ST200: na co dzień i na tor!
Renault Espace 1.6 dCi EDC 4Control Initiale Paris & Renault Avantime 3.0 V6: awangarda na kołach
Renault Kadjar 1.5 dCi EDC Intens: nowy w mieście
Renault Megane GT 1.6 TCe 205 EDC: szukając (sportowego) geniuszu
Renault Talisman 1.6 dCi 160 KM 4Control Intens: zmiana warty w segmencie D
Renault Talisman Grandtour 1.6 TCe Intens: kombi nie musi być nudne
Renault Talisman Grandtour TCe 200 EDC Initiale Paris: kochaj albo rzuć
Renault Twingo BIZUU 0.9 TCe: damski świat
Seat Ibiza 1.2 TSI FR po liftingu: praktyczna i z gustem
Seat Leon 2.0 TDI 150 KM Aero: efektowny kompakt
Seat Leon Cupra 290 vs. Volkswagen Golf GTI Clubsport vs. Seat Leon Cupra 290: efektywny i efektowny
Skoda Fabia Combi 1.2 TSI 90 KM JOY: dla rodzin i flot
Skoda Octavia Combi RS230 2.0 TSI: praktycznie, rodzinnie, szybko i drogo
Skoda Rapid Spaceback ScoutLine 1.4 TDI: gra pozorów
Skoda Superb 2.0 TSI 220 KM DSG: zaskakująca Skoda
Skoda Superb Combi 2.0 TDI 190 KM Style: wzorowa kombinacja na dalekie trasy
Smart ForFour 0.9 TCe Prime Brabus: jeżdżący gadżet
SsangYong Tivoli 1.6 Sapphire vs. Suzuki Vitara S 1.4 Boosterjet Allgrip: dalekowschodni pojedynek
SsangYong XLV 1.6 2WD Quartz: crossover typu kombi
Suzuki Baleno 1.2 DualJet: atrakcyjny cenowo hatchback
Suzuki Baleno 1.2 DualJet SHVS Elegance: nietypowy silnik w typowym hatchbacku
Suzuki Ignis 1.2 DualJet AllGrip 4WD: mały ciałem, wielki duchem
Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Boosterjet 140 KM AllGrip: nowy stary crossover
Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BOOSTERJET Elegance Sun: zmiany tylko na lepsze
Suzuki Vitara S 1.4 Boosterjet Allgrip vs. SsangYong Tivoli 1.6 Sapphire: dalekowschodni pojedynek
Toyota Avensis 2.0 D4-D Prestige: porządny sedan
Toyota C-HR 1.8 Hybrid: narodziny nowego hitu
Toyota Corolla XI po liftingu 2016: najlepsza Corolla od półwiecza
Toyota GT86 2.0 Boxer Turbo: ostra niczym katana
Toyota Hilux 2.4 D-4D 4x4: zgodnie z trendami
Toyota Prius IV generacji: przyjazna technologia dla mas
Toyota ProAce Verso: podejście do vana numer dwa
Toyota RAV4 2.5 Hybrid E-CVT 4x4: superuniwersalna?
Volkswagen Amarok V6 3.0 TDI Aventura vs. Ford Ranger 2.2D Wildtrak vs. Nissan NP300 Navara 2.3D AT Tekna
Volkswagen Caddy Trendline 2.0 TDI vs. Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi: dwa bogate kombivany
Volkswagen Golf GTI Clubsport vs. Seat Leon Cupra 290: efektywny i efektowny
Volkswagen Jetta 1.4 TSI vs. Volkswagen Jetta 2.0 TDI: benzyna vs. olej napędowy
Volkswagen Multivan T6 Generation Six 2.0 BiTDI 4Motion vs. Mercedes-Benz V250 Bluetec Avantgarde: władcy przestrzeni
Volkswagen Passat Alltrack 2.0 BiTDI 4Motion DSG: auto na każdą okazję
Volkswagen Passat Variant GTE: elektryzujące kombi
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 4Motion DSG Offroad: cyber SUV
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion Highline: SUV idealnie skrojony

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion vs. Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4x4: dwa różne charaktery
Volkswagen Touran 2.0 TDI 150 KM Highline: rodzinno-wakacyjny prymus
Volkswagen up! 1.0 TSI: pierwszy TEST odświeżonego mieszczucha z turbiną
Volvo S60 Cross Country 2.4 D4 AWD: ewenement
Volvo V40 T4 vs. Audi A3 Sportback 1.4 TFSI: szwedzki metal czy niemieckie techno?
Volvo V60 Polestar 2.0 Drive-E: wyścigowa technologia w cywilnym aucie

Volvo V90 D5 AWD Polestar Inscription: cierpliwość popłaca
Volvo XC60 T6 R-Design Polestar: SUV na dopingu
Volvo XC90 T8 Twin Engine AWD Inscription: hybrydowy jacht drogowy

.

Lexus RC 200t F Sport: wcale nie taki sportowy

autor: Rafał Mądry zobacz inne artykuły tego autora
Więcej w superauto
REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: